Wednesday, May 14, 2008

CARA PEMBAYARAN

LANGKAH :

  1. Membuat pembayaran mengikut tempahan anda. Bayaran boleh dibuat ke akaun MayBank atau CIMB kami mengikut kaedah yang dinyatakan di atas.

  2. Sila hantar SMS secepat mungkin ke 0139506066. Sila SMSkan nama, tarikh bayaran,masa bayaran,jumlah bayaran berserta Bank dan email anda. Contoh : Ali, 3.10.07, 1525, 49.90 maybank, ali@yahoo.com

  3. Serta sahkan pembayaran anda dengan mengisi borang pengesahan kami. Borang pengesahan akan dihantar ke email anda sebaik sahaja anda selesai membuat tempahan.

  4. Dalam masa 10 minit, kami akan menghantar e-book ke e-mail anda.

  5. Bagi pembayaran menggunakan intergiro Bank, sila attachkan slip anda dan emailkan kepada kami.

Email : admin@rancanganperniagaan.net


MayBank2U.com

Pembayaran boleh dibuat secara ONLINE TRANSFER, CASH DEPOSIT, KAUNTER

No Akaun : 156132547231

ISMAIL BIN MAT GIAL




CIMB E-CHANNEL

Pembayaran boleh dibuat secara ONLINE TRANSFER, CASH DEPOSIT, KAUNTER

No Akaun : 06080074811528

ISMAIL BIN MAT GIAL

6 comments:

Unknown said...

Bismillah
Nama saya Ramuna Mohammad, saya ingin menggunakan media ini untuk memberi kesaksian tentang bagaimana Allah telah membantu saya dalam hidup saya, saya seorang wanita miskin, saya telah mengalami hutang, kehidupan menjadi tidak boleh ditanggung untuk saya kerana saya cuba mendapatkan pinjaman daripada firma yang berlainan Dan bank dan mereka semua gagal saya, saya mendapat scammed dan ditolak, saya alomost menyerah dalam hidup, sehingga saya dapat melihat kesaksian Puan Afizah Abdulwakil, kesaksian bagaimana dia mendapat pinjaman dari syarikat pinjaman (James Althouse Firm Finance) Puan Afizah memberi keterangan bahawa dia mendapat pinjaman dari James Althouse Finance Firm, saya memikirkannya sejak sekian lama kerana saya tahu ia sukar mencari pemberi pinjaman pinjaman legit dan saya takut telah ditipu lagi, setelah banyak menghubungi saya. Puan Afizah Afizahabdulwakil@gmail.com) dan bertanya kepadanya apakah kesaksian itu benar dan dia meyakinkan saya bahawa kesaksiannya tidak lain hanyalah kebenaran, bahawa saya harus menghubungi Encik James dan memohon pinjaman yang saya perlukan begitu banyak, saya tidak boleh percaya Dia jadi saya bertanya bagaimana dia mendapat tahu tentang Encik James dan dia memberitahu Saya melihat kesaksian seorang Puan Aiyah Tayfik yang juga mendapat pinjaman dari Encik James. Dia memberi saya e-melnya (aisyahtaufik23@gmaill.com) untuk menghubungi beliau jika saya mahu yang saya lakukan selepas membuat hubungan dengannya saya mendapati Encik James adalah benar dan dia seorang yang jujur ​​saya menghubungi Encik James dengan e-mel yang mereka berikan saya (jamesalthousefinancefirm@gmail.com) dan saya memohon pinjaman MYR150,000 untuk memulakan perniagaan dan membayar hutang, Selepas beberapa saat pinjaman saya telah diluluskan oleh Encik James dan saya dengan baik mendapat perhatian MYR150,000 dari James Althouse Finance Firma saya sangat gembira, dan saya berterima kasih kepada Allah SWT atas bimbingannya, saya ingin mendesak anda semua yang memerlukan pinjaman harus menghubungi En. James dengan e-mel ini: jamesalthousefinancefirm@gmail.com
Di sini ialah e-mel saya: ramunamohammad23@gmail.com
Mr.James adalah peminjam pinjaman sah.

Aishyah Bin Syafiq said...

Halo, nama saya ialah Aishyah Bin syafiq, saya masih tidak percaya kerana saya tidak pernah dalam hidup saya percaya terdapat pinjaman pemberi pinjaman dalam talian sebenar akibat pengalaman saya yang ditipu oleh syarikat palsu di Filipina, tetapi kawan saya Sharifah Amirul memperkenalkan saya kepada Dr. Robert, Dr baik hati dan pemberi pinjaman pinjaman tulen yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak RM15,000, Sharifah Amirul memberitahu saya tentang Dr. Robert. bagaimana dia mendapat pinjaman daripada firma kewangan Robert Robert dan menunjukkan bukti pemindahan pinjaman dari akaun syarikat Dr Robert kerana pinjamannya telah diluluskan.
Saya masih ragu-ragu sehingga saya menghubungi Dr Robert dengan ketakutan yang besar di hatiku, tetapi kejutan terbesar saya adalah untuk berjaya dan menerima pinjaman dan memulakan perniagaan yang baik dan kejutan besar saya, permintaan pinjaman saya telah diluluskan oleh Dr, Robert dan dalam masa 48 jam pemprosesan, saya mendapat pinjaman saya dipindahkan ke akaun bank saya dan sehingga kini saya masih terkejut dan saya telah bersumpah bahawa mana-mana syarikat pinjaman yang memberi pinjaman kepada saya, saya akan memberi keterangan mengenai syarikat pinjaman itu
jadi saya menggunakan peluang ini untuk menasihati semua saudara lelaki dan saudara perempuan saya yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi Dr Robert melalui
e-mel: robertwestradefinancefirm@gmail.com

dan anda juga dapat menghubungi saya melalui saya
e-mel: aishyahsyafiq1985@gmail.com

atau anda juga boleh menghubungi rakan saya yang memperkenalkan saya kepada Dr. Robert melalui
 e-mel: sharifahamirul05@gmail.com untuk maklumat lanjut
Semoga Allah SWT terus memberkati Dr. Robert kerana mengubah keadaan kewangan saya dengan lebih baik dan saya ingin dia hidup lama

aditya.aulia139@gmail.com said...

Nama saya adalah Aditya Aulia. Saya mengalami trauma kewangan kerana saya ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir tiada apa yang baik boleh keluar dari urus niaga dalam talian tetapi semua keraguan saya segera diambil untuk berehat apabila rakan saya memperkenalkan saya. untuk Ibu pada mulanya saya fikir ia masih akan menjadi permainan yang sama yang saya terpaksa memaksa diri saya untuk mengikuti semua proses kerana mereka tiba di kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua keperluan kerana permintaan melalui proses yang saya dapat memperoleh pinjaman 350 juta dalam akaun Bank Central Asia (BCA) ) Saya sentiasa berjaga-jaga apabila saya berada di telefon saya, saya tidak pernah percaya, nampaknya saya bergegas ke bank untuk memastikan bahawa ibu menghubungi kini sedang mengalami kejayaan pemanasan jantung dalam kehidupan kewangan anda sama ada BBM INVITE: {D8980E0B} atau anda mahu sahkan saya? Anda boleh menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga boleh menghubungi syarikat ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY (ISKANDAR LENDERS) melalui: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

e_mail ::: [aditya.aulia139@gmail.com]
              [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp ::: [+ 44] 7480 729811 [Sembang Hanya]
Nombor Telefon [+44] 7480 729811 [Panggilan Sahaja]
BBM INVITE ::: [D8980E0B]

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Unknown said...

saya hendak memohon pinjaman,saya seorang peniaga, dan ingin mengembangkan perniagaan saya dan modal tambahan..boleh kah saya mohon dengan Mr. James yang awak syoekan itu?

DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY said...

Adakah anda memerlukan bantuan kewangan? Adakah anda menghadapi krisis kewangan atau anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan dana untuk menyelesaikan hutang atau membayar bil atau memulakan perniagaan yang baik? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda sukar mendapatkan perkhidmatan modal dari bank tempatan dan institusi kewangan lain? Inilah peluang anda untuk mendapatkan perkhidmatan kewangan dari syarikat kami. Kami menawarkan kewangan berikut kepada individu-
* Kewangan komersial
* Kewangan peribadi
* Kewangan perniagaan
* Pembiayaan pembinaan
* Kewangan perniagaan dan banyak lagi: kadar faedah @ 1%; Hubungi Kami Melalui
e_mail: (financialserviceauthority400@gmail.com)

Anda juga boleh mencapai perkara berikut
WhatsApp: +60 112 569 3785