Wednesday, May 14, 2008

PRODUK KAMI

SENARAI PRODUK KAMI:

PRODUK DAN PERKHIDMATAN KAMI
  • E-Book
  • Perisian Perakauanan
  • Perkhidmatan Percukaian
  • Perkhimatan Menyediakan Kertas Kerja/Rancangan Perniagaan.

# CD KOLEKSI KERTAS KERJA PINJAMAN PERNIAGAAN PERNIAGAAN

CD ini boleh didapati secara terus dari kami. penghantaran melalui pos laju atau melalui COD bagi yang berdekatan. harga CD bagi pakej lengkap ialah RM49.90
dan bayaran penghantaran RM5.00 memandangkan kadar semasa POs laju RM5.20

KANDUNGAN CD:

ADI APER YANG ANDA AKAN DAPAT DENGAN HANYA MEMBAYAR RM49.90?
  • e-book dan pandauan contoh rancangan perniagaan
  • panduan dan format rancangan perniagaan @kertas kerja pinjaman
  • contoh kertas kerja pinjaman :
    • Printing @ sulaman
    • Bakery
    • computer hardware reseller (2)
    • internet cafe
    • pembelian mesin sulaman (embroidery) -RM118,000.00-word
    • Pembelian mesin perkilangan makanan ringgan- RM123,000.00 -word
    • Pertenakan kambing dan ikan keli
    • pertenakan Lembu
    • Francais Penanaman Pisang
    • Koperasi
    • Cendawan
    • salun - Word
    • Butik -PDF
    • pertanian : penanaman Sayuran

  • contoh terbaru kertas kerja yang baru diluluskan oleh bank Pembangunan (SME Bank) dalam bentuk word
  • Worksheet Borang MARA bawah 50k/Cth borang yang telah siap diisi
  • Contoh kertas kerja MARA bagi pinjaman atas RM100,000.00
  • PERISIAN PERAKAUNAN DALAM BENTUK EXCELL BAGI USAHAWAN @ PANDUAN PERCUKAIAN INDIVIDU
  • Worksheet @ lembaran kerja bagi bahagian projectioan dalam bentuk excell
  • Panduan perniagaan bagi : kedai kek,car wash, lanskap dan tadika
TIDAKKAH INI CUKUP BERBALOI DENGAN WANG ANDA??

Lebih Lanjut...


selain dalam bentuk cd produk kami juga di datangkan dalam bentuk E-book.
e-book ini dalam bentuk word,excell dan PDF.
Dalam masa 5 minit selepas menerima bayaran dari anda anda boleh terus download dari website kami atau e-mail.
kaedah ini paling cepat dan berkesan.
anda tidak perlu tunggu lama untuk mendapatkkan produk kami

2 comments:

Mohammad Ismali said...

kesaksian nyata dan kabar baik !!!

Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.com
dan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

"ISKANDAR LENDERS" said...


Halo

Kami menawarkan pinjaman bagi mereka yang bisa membayar dengan suku bunga 1% dalam jangka panjang.
Bagi siapa pun yang tertarik, kirimkan surat kepada saya, berpantang dari orang-orang dengan niat buruk.
Beri pinjaman antar individu dari semua jenis:
* Keuangan
* Perumahan
* Kredit investasi
* Pinjaman mobil
* Konsolidasi hutang
* Batas kredit
* Hak Tanggungan
* Penukaran kredit
* Pinjaman

Kami menawarkan pinjaman jangka pendek, menengah dan panjang, bekerja sama dengan pengacara kami.
Silakan langsung kirim email Anda dan beri tahu saya berapa yang Anda butuhkan.
Hubungi kami:
Perusahaan: ISKANDAR LENDERS INCO.
Hanya WhatsApp: {+ 44} 7480729811
Tel .... {+ 44} 7480729811
Email: [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
Terima kasih