Sunday, August 24, 2008

KOLEKSI PRODUK KAMI

PRODUK KAMI

Di Arroyyan Management Services, kami turut menjual produk berupa e-book. Berikut adalah e-book yang ditawarkan oleh pihak kami.

KOLEKSI CONTOH-CONTOH RANCANGAN PERNIAGAAN (VOLUME I)

Di Datangkan dalam bentuk CD dan download

Saiz File : 101 MB

KOLEKSI CONTOH-CONTOH RANCANGAN PERNIAGAAN (VOLUME 1)

Antara isi kandungannya :
Format kertas kerja pinjaman –Format Bank Pembangunan, TEKUN, Format Pertanian.berserta contoh-contoh


Contoh lampiran dalam kertas kerja.

  1. Cyber cafe
  2. Komputer Reseller
  3. Butik Kecantikan
  4. Cendawan
  5. Mini Market (koperasi)
  6. Francais penanaman Pisang
  7. Makanan Ringan
  8. pertenakan Lembu
  9. Pertenakan Kambing
  10. Sulaman Dan jahitan : embiodary
  11. Salun


  • Lembaran kerja (Excell) bagi aliran tunai, unjuran untungrugi, unjiran Kunci Kira-kira

  • Contoh kertas kerja bagi syarikat multinasional

Format PDF & WORD
CAJ PELANGGAN RM1500.00 Harga RM49.90 RM99.90


PANDUAN PERCUKAIAN INDIVIDU

PANDUAN PERCUKAIAN INDIVIDU
Panduan lengakap tentang percukaian individu meliputi cara pengisian BOrang B LHDN, LEMBARAN KERJA dalam bentuk excell bagi di lampirkan dalam borang B dan perakaunan bagi milikan tunggal.
Mengapa harus membayar lebih kepada egen cukai kalau anda mampu lakukan sendiri.
Format PDF
Harga RM20.00

KOLEKSI KERTAS KERJA PINJAMAN (VOLUME II)

saiz File : 82.2 MB



TERBARU !!

KOLEKSI KERTAS KERJA PINJAMAN PERNIAGAAN ( VOLUME II)

ISI KANDUNGAN :

koleksi kertas kerja pinjaman bagi :

  1. Kedai Dobi (1) : MARA
  2. Kedai Dobi (2) : Loan RM 25,000
  3. Penanaman Buah Naga
  4. Pertanian: Tanaman Sayuran
  5. Ikan Keli : Kolam
  6. Kedai Jahitan
  7. butik Pakaian : PUNB
  8. Cyber Cafe & Komputer Reseller : TERBARU
  9. Frozen Food
  10. butik Kecantikan : STEB
  11. Perusahaan Makanan Coklat
  12. Kertas kerja bagi syarikat international
  • Lembaran kerja penyata untung rugi, aliran tunai dll
  • Format kertas kerja dan rancangan perniagaan

Koleksi kami adalah contoh kertas kerja yang sempurna dan lengkap dari A-Z

anda boleh terus edit

Didatangkan dalam bentuk e-book dan CD

Format WORD /EXCELL
Harga RM49.90


CONTOH-CONTOH KERTAS KERJA TAMBAHAN

CONTOH-CONTOH KERTAS KERJA TAMBAHAN
  • Percuma dengan pembelian set lengkap. Anda akan mendapat contoh terbaru kertas-kerja terbaru yang mendapat kelulusan dari pihak Bank Pembangunan bagi pembelian mesin sulaman RM 118,000.00

  • Kertas kerja ini hanya boleh dibeli bersama dengan e-book contoh rancangan perniagaan kami sahaja dan tidak dijual berasingan

  • Contoh ini akan dihantar dalam bentuk word dan anda boleh menyunting mengikut perniagaan anda.

Format Microsoft Word (.doc)
CAJ PELANGGAN RM1500.00 Harga PERCUMA

PANDUAN FORMAT DAN PENULISAN RANCANGAN PERNIAGAAN

PANDUAN FORMAT DAN PENULISAN RANCANGAN PERNIAGAAN
Diberikan percumabagi pembelian contoh rancangan perniagaan diatas. Khas untuk pelanggan kami
Format PDF
Harga PERCUMA!


PANDUAN PERNIAGAAN BAGI USAHAWAN

PANDUAN PERNIAGAAN USAHAWAN...
Diberikan percuma Bagi pelanggan pakej lengkap kami yang terdiri daripada panduan perniagaan seperti kedai kek,lanskap,tadika,cuci kereta,destop publishing,pencucian bangunan,jualan ikan,perusahaan jahitan dll
Format PDF
Harga PERCUMA!

Untuk sebarang tempahan, anda boleh membuatnya secara online dari sini. Untuk mengetahui cara pembayaran, Klik Sini. Untuk menempah, Klik Sini

2 comments:

Anonymous said...

Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

pengkhususan Syarikat.
1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

aditya.aulia139@gmail.com said...

Assalamualaikum Wr. Wb.

WhatsApp Only>>>(+33) 753893351
Email<<<>>>{aditya.aulia139@gmail.com}
{iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan CREDIT UNION DAYA LESTARI via: {mail:iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}